خبرگزاری کار ایران

توسط هلال احمر صورت گرفت:

رهاسازی ۱۲۵۱ دستگاه خودرو از برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۰۸

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در ۵۱ محور مواصلاتی در سراسر کشور در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته به هفت هزار و ۹۰۰ تن از هموطنان امدادرسانی شده و ۱۲۵۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک نیز‌‌ رها سازی شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ استان در سراسر کشور متاثر از برف و کولاک بوده‌اند، اظهارداشت: امدادگران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، ایلام، مرکزی و همدان در حال امدادرسانی به هموطنان هستند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک در ۱۷ استان، ۱۲۵ تیم عملیاتی متشکل از ۴۷۴ امدادگر و نجاتگر در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند، تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته به بیش از هفت هزار و ۹۰۰ تن از هموطنان امدادرسانی شده و ۱۶۴ نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند. علاوه بر آن به هفت مصدوم امدادرسانی شد که از این هفت تن، ۲ نفر به صورت سرپایی مداوا و پنج نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شد که یکی از آن‌ها زن باردار بوده است.

رئیس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه امدادرسانی به هموطنان در ۵۱ محور همچنان ادامه دارد، بیان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال احمر اقدام به رهاسازی یک هزار و ۲۵۱ دستگاه خودرو از برف کرده‌اند.

به گفته وی، ۲۴۰ تخته پتو نیز در میان متاثران از برف و کولاک توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز