خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت نام دکتری تخصصی و کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۹۰۳

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی و کار‌شناسی ارشد این دانشگاه تا ۱۶ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، دانشنیان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و کار‌شناسی ارشد تا روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه، گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی و کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ هستند اما تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند؛ مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه۱۶ دی ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال بسیار خوب و تقاضای زیاد داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید شد، اظهارکرد: بر همین اساس به تمامی داوطلبان یادشده اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www. azmoon. org و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در این آزمون‌ها اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی از ششم تا هشتم بهمن ماه، گفت: آزمون دکتری تخصصی نهم بهمن ماه سال جاری و آزمون کار‌شناسی ارشد ششم، هفتم و هشتم خرداد ماه سال ۹۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز