خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد؛

ایران آماده ارایه خدمات پزشکی به لبنان

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۴۳

وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان رسول‌الاعظم لبنان گفت: ایران از هر گونه کمک در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، دارویی و تجهیزات‌پزشکی به لبنان دریغ نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان رسول‌الاعظم لبنان با اشاره به تحصیل برخی پزشکان متخصص این بیمارستان در ایران، اظهار امیدواری کرد دانش و مهارت پزشکی لبنان ارتقا بیشتری یابد.

وزیر بهداشت، کار در حوزه پزشکی را افتخار بزرگی برای سپیدپوشان دانست و افزود: باید قدر فرصت‌هایی را که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده بدانیم. معتقدم خداوند برای کسانی که برای کاهش آلام بیماران قدم برمی‌دارد اجر بزرگی در نظر می‌گیرد.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به رشادت‌های مجروحان جوان لبنانی، « مقاومت» را تنها راه حیات مسلمانان در برابر فتنه‌گرانی دانست که در منطقه به نام دین، اسلام و قرآن ، اصل و اساس دین را مورد هدف قرار داده اند.

هاشمی حمایت از جنبش‌مقاومت در لبنان را باعث افتخار همه ایرانیان دانست و با اشاره به حضور شهید چمران در جنوب لبنان گفت: احساس می‌کنم خون‌هایی که در آن زمان به زمین ریخته شد با گذشت زمان به ثمر نشسته است.

هاشمی همچنین در پاسخ به دعوت همتای لبنانی و در راس هیاتی از مقامات ارشد وزارت بهداشت و سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌های ایرانی حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی وارد بیروت پایتخت لبنان شد.

وزیر بهداشت در حال حاضر در سوریه به سر می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز