خبرگزاری کار ایران

با هلاکت ۲ سوداگران مرگ صورت گرفت:

کشف ۷۹۱ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۱۹۲

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت ۲ قاچاقچی مسلح و کشف ۷۹۱ کیلو انواع مواد مخدر در مرز سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رهام‌بخش حبیبی گفت : مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان‌های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم موجب ثبات امنیت و آرامش مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

وی افزود : در این راستا، شب گذشته مأموران هنگ مرزی سراوان از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله چند دستگاه خودرو به داخل کشور آگاه شده و بلافاصله با اجرای کمین‌ ، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : مرزداران سرانجام خودروی قاچاقچیان را مشاهده کرده و پس از دستور ایست و شلیک قاچاقچیان به سمت ماموران، با آنان درگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: ماموران در پی این عملیات موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن 2 قاچاقچی مسلح در پاکسازی منطقه 791 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر شامل 545 کیلو و 200 گرم تریاک و 246 کیلو و 200 گرم حشیش را به همراه تعدادی سلاح و مهمات  کشف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز