خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات:

شکارچی میش وحشی در ورجین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۹۳

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از دستگیری شکارچی غیرمجاز یک راس میش وحشی در منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

به گزارش ایلنا، بیژن مقیمی با اعلام این خبر گفت: در نخستین ساعات بامدادی روز گذشته طی یک تماس تلفنی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از حضور شکارچی غیر مجاز در منطقه با خبر شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت بلافاصله وارد عمل شده، سپس به چند گروه تقسیم و در مناطقی که احتمال حضور این شکارچی غیرمجاز می‌رفت به کمین نشستند، افزود: پس از ساعت‌ها کشیک و انتظار سرانجام ماموران با شکارچی غیر مجاز مواجهه شدند، اما متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

مقیمی با بیان اینکه در پی تعقیب و گریز طولانی سرانجام متهم توسط نیروهای اجرایی دستگیر و لاشه یک راس میش وحشی به همراه اسلحه و دیگر تجهیزات شکار از وی کشف و ضبط شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه عمل ارتکابی این شکارچی جرم محسوب می‌شود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات در پایان از شهروندان دوستدار طبیعت خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف زیست محیطی و یا موارد مشکوک موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و یا سرمحیط بانی گلندوک به شماره تماس ۲۶۵۴۲۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز