خبرگزاری کار ایران

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید از امکانات شهرداری، استفاده سیاسی شود/سوال از قالیباف در صورت تداوم سیاسی‌کاری

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۴۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید رسانه‌ها و امکانات فرهنگی و اجتماعی که در اختیار شهرداری است، برای اهداف سیاسی استفاده شود و قطعا اگر چنین مسائلی ادامه پیدا کند؛ از شهردار سوال خواهد شد.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چگونگی ممانعت شورای شهر از سیاسی‌کاری در شهرداری تهران گفت: ابزار ما برای نظارت بر عدم سیاسی‌کاری در شهرداری در مرحله اول تذکر، مرحله دوم سوال و مرحله سوم استیضاح است.

وی با تاکید براینکه  خواست جدی اعضا عدم استفاده از امکانات شهرداری در مسائل سیاسی است، خاطرنشان کرد: اموال این نهاد اموال عمومی است و در حال حاضر نیز در شهر مشکلات زیادی داریم، لذا نباید طرح‌های عمرانی در اختیار مسائل سیاسی قرار گیرد.

انصاری افزود: همچنین نباید رسانه‌ها و امکانات فرهنگی و اجتماعی که در اختیار شهرداری است، برای اهداف سیاسی استفاده شود و قطعا اگر چنین مسائلی ادامه پیدا کند از شهردار سوال خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تذکر روز سه‌شنبه حکیمی‌پور در شورای شهر تهران مبنی براینکه موسسه و روزنامه همشهری نباید دست به اقدامات سیاسی بزند، اظهار کرد: وقتی اعضا در این خصوص تذکر می‌دهند یعنی شائبه استفاده سیاسی از امکانات شهرداری وجود دارد.

وی با اظهار نگرانی از مجموعه فعالیت‌های همشهری گفت: به رغم اینکه این موسسه در سال گذشته چندبار تذکر گرفته و هیات 3 نفره‌ای برای نظارت برعملکرد این روزنامه تعیین شد، متاسفانه هنوز به رسالت واقعی خود که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین فعالیت در حوزه خدمات شهری است به خوبی استفاده نکرده است.

انصاری اضافه کرد: ظرفیت بالقوه‌ای که رسانه همشهری و نشریات وابسته به آن برای فرهنگ‌سازی می‌تواند داشته باشد، کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر با تاکید براینکه تذکر حکیمی‌پور به روزنامه همشهری کاملا به ‌جا بوده و دغدغه دوستان  ما در شورا  است،‌ اظهارکرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات باید دقت بیشتری براین موضوع شود، زیرا امکان سوءاستفاده از امکانات توسط گروه‌های سیاسی وجود دارد که باید از این اتقاق به صورت جدی پیشگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز