خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان/۱۶ نفر در ساختمان محبوس شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۱۸۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان در تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با حادثه ریزش سقف عبادتگاه کلیمیان در تهران گفت: این حادثه ساعت ۷و ۲۸ دقیقه صبح امروز (جمعه ۲۵ دی‌ماه) به آتش نشانی اعلام شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بخشی از سقف‌ها و دیوارهای یک ساختمان دو طبقه قدیمی در محله بهارشیراز ، که از آن به عنوان عبادتگاه استفاده می‌شد؛ ریزش کرده بود.

ملکی با بیان اینکه ۱۶ نفر از هموطنان کلیمی در این ساختمان در حال عبادت بودند، بیان کرد: پس از ریزش آوار تمامی راه‌های خروجی بسته شده بود، به طوری که افراد حاضر  قادر به خروج از ساختمان نبودند.

وی با بیان اینکه تمام سقف‌ها ودیوارهای داخلی ترک خورده بود و امکان ریزش ساختمان وجود داشت، اظهار کرد: آتش‌نشان‌ها سریعا مشغول آوار برداری شدند، راه‌های خروج را باز کردند و هر ۱۶ نفر به سلامت و بدون هیچگونه آسیب‌دیدگی از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در این حادثه دو دستگاه خودرو به علت ریزش بخشی از آوار دچار خسارت شدند. ساعت ۸ و۴۶ دقیقه عملیات به پایان رسید و ساختمان خسارت دیده به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز