خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی ناجا تاکید کرد:

لزوم تلاش حداکثری برای حل مشکلات بازنشستگان ناجا

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۸۱۸

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: با سرمشق قرار دادن آموزه های دینی، تلاش حداکثری برای حل مشکلات بازنشستگان و خانواده‌های آنان باید در سازمان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد زارعی  در حاشیه بازدید از مرکز امور بازنشستگان معاونت نیروی انسانی ناجا با اشاره به وضعیت روحی بازنشستگان در دوره های مختلف بازنشستگی اظهار کرد: باید تکریم و انجام امور مربوط به این قشر با صبر و شکیبایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: خدمت در مرکز امور بازنشستگان و ایثارگران، در اصل یک محبت و لطف الهی است؛ همکاران ما در مجموعه باید با سرمشق قرار دادن آموزه های دینی خود، تلاش حداکثری برای حل مشکلات این قشر و خانواده های آنان را به کار گیرند.

معاون نیروی انسانی ناجا تصریح کرد: باید با انرژی مثبت و چهره ای همیشه گشاده و بالاتر از وظایف سازمانی در مسیر گشایش مشکلات بازنشتگان تأثیر گذار باشیم.

گفتنی است، در راستای آشنایی با مراکز خدمات دهی به جامعه بازنشستگان و پیشکسوتان ناجا، معاون نیروی انسانی ناجا، طی بازدیدی از مرکز امور بازنشستگان اهم مأموریت های مرکز را مورد بررسی قرار داد و ارزش معنوی اقدامات ارائه شده به این قشر زحمتکش را متذکر و خواستار ارائه خدمات کریمانه به تمامی بازنشستگان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز