خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد:

حضور ۹۴ درصدی فرمانداران و بخشداران در شوراهای آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۸۵

رئیس سازمان مدارس غیردولتی از حضور ۹۴ درصدی فرمانداران و بخشداران در شوراهای آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه گرد (رئیس سازمان مدارس غیردولتی و معاون وزیر آموزش و پرورش) امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته شورا‌ها که هم‌اکنون در سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های طرح تحول بنیادین، توسعه مشارکت‌های مردمی است و شوراهای آموزش و پرورش این قابلیت را دارند که بالا‌ترین شرایط را برای ایجاد این مشارکت فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه ۶۷۹ شورای آموزش و پرورش در کشور فعال است، ادامه داد: در این شورا‌ها ۹ هزار و ۴۷۹ نفر از استانداران، فرمانداران و صاحبنظران تعلیم و تربیت در آن عضویت دارند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی به حضور ۹۴ درصدی فرمانداران و بخشداران و همچنین حضور ۸۴ درصدی استانداران در شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تحقق مشارکت مردمی و بهره‌گیری از تمامی امکانات از مهم‌ترین اهداف شوراهای آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

گرد ادامه داد: در ارزیابی از شوراهای آموزش و پرورش باید به این نتیجه برسیم که چقدر توانسته‌ایم از میزان مشارکت‌های مردمی استفاده کنیم و چقدر در اجرایی کردن بندهای قانون شورا‌ها کوشا بودیم.

وی اضافه کرد: همچنین باید بررسی شود که شورا‌ها تا چه اندازه از مشارکت شهرداری‌ها بهره‌مند شدند و چه میزان از درآمدهای قانونی آموزش و پرورش از محل شورا‌ها محقق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز