خبرگزاری کار ایران

روز گذشته رخ داد:

سرقت مسلحانه از بانکی در همدان

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۶۱

فرمانده یگان ویژه استان همدان از دستگیری دو سارق مسلح توسط کارکنان این فرماندهی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد مراد حسن آبادی"  با در خصوص جزئیات این دستگیری که با موفقیت و در مدت زمان کمتر از 2 ساعت انجام شد، گفت: براساس اعلام معاونت عملیات استان در اولین ساعات شروع کاری روز چهارشنبه، دو نفر وارد یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در یکی از شهرک های تابعه همدان شده و پس از تهدید با سلاح کمری، مبلغ پنج میلیون و نهصد هزار تومان وجه نقد را سرقت و با موتورسیکلت از محل متواری می شوند.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی این دو سارق که از قضا برادر بودند در خیابانی دیگر از هم جدا و یکی از آن ها به همراه پول سرقت شده با خودروی رنو مسیر خود را ادامه می دهد.

فرمانده یگان ویژه استان همدان در خصوص نحوه دستگیری سارق اصلی توسط کارکنان یگان ویژه بیان داشت: با اطلاع از مشخصات خودروی رنو، اولین تیم مقابله کننده به سرپرستی جانشین یگان در محدوده خروجی جنوب شهر همدان مشغول گشت زنی بوده که با مشاهده خودروی رنوی مورد نظر، اقدام به تعقیب آن نموده و پس از دقایقی تعقیب و گریز، فرد سارق که حامل کیف پول های سرقت شده بوده را متوقف و دستگیر می کنند.

لازم به ذکر است در بازدید انجام شده از این خودرو، یک قبضه سلاح کمری از نوع "برتا" به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ نیز کشف شده است.

فرمانده پلیس ویژه استان همدان با قدردانی از عملکرد ارزنده و قابل توجه همکاران خود، سرعت عمل به موقع و تیزبینی کارکنان یگان را عامل موفقیت در این مأموریت برشمرد و خاطر نشان کرد: مهمترین ارمغان و ره آورد این خبر، اطمینان خاطر مضاعف برای مردم شریف همدان و مسئولان اجرایی استان در راستای برقراری نظم و امنیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز