خبرگزاری کار ایران

مرحله مقدماتی جشنواره قرآن و عترت اسفندماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۶۰

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه گفت: ثبت نام بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از اول بهمن سال جاری آغاز شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس http://pnuquran20.ir در این رویداد بزرگ قرآنی دانشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، ترابی با بیان این مطلب اظهار داشت: بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور دارای 6 بخش شفاهی، کتبی هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و 36 رشته می باشد که این تنوع و گستردگی رشته ها امکان مشارکت دانشجویان با هرگونه ذوق و علاقه و استعداد را فراهم می نماید.

وی همچنین اضافه کرد: مسابقه در بخش شفاهی به صورت حضوری در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در دیگر بخشها به صورت غیرحضوری و به صورت سراسری برگزار خواهد شد و برگزیدگان این رشته ها به عنوان نمایندگان دانشگاه پیام نور در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که در سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

دبیر بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در پایان به زمان بندی مراحل مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی این جشنواره در سطح مراکز و واحدها در اسفندماه سال جاری، مرحله استانی در کلیه مراکز استانی اردیبهشت ماه سال 95 و مرحله کشوری این جشنواره در شهریور ماه سال 95 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز