خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی در سوله ۲ هزار متری مواد شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۵۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انباری ۲هزار متری واقع در جاده قدیم قم خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک انبار مواد نفتی و شیمیایی گفت: این انبار در جاده‌ قدیم قم، خیابان قوچ حصار واقع شده بود که در محدوده خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی است.

وی ادامه داد: باتوجه به اعلام نیاز٬  ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه لوازم مورد نیاز ازجمله کف شیمیایی به محل اعزام شده و آتش‌نشانان باقرشهر نیز در محل حضور یافتند.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه انبار بزرگی بود که در آن چند باب سوله در کنار هم وجود داشتند٬ اظهار کرد: یکی از سوله‌ها به وسعت ۲ هزار مترمربع و به صورت مسقف بوده و مملو از مقادیر زیادی مواد نفتی و شیمیایی ازجمله بشکه‌های گریس، ظرف رنگ و تینر، لوازم کفاشی و حجم زیادی از مواد اولیه تولید کاموا بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با تاکید بر اینکه انبار کاملا شعله‌ور بوده و آتش از فواصل دور قابل رویت و در حال سرایت به انبارهای جانبی بود افزود: سقف سوله بزرگ در اثر شدت آتش سوزی کاملا تخریب شده  و همین موضوع دسترسی به کانون آتش‌سوزی را سخت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از چند طرف عملیات خود را آغاز کردند٬ گفت: همکاران ما موفق شدند طی ۲ ساعت آتش را خاموش کنند اما نیروهای ما برای لکه‌گیری و اطفای کامل حریق همچنان در محل حاضر هستند.

ملکی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی در این عملیات وجود نداشت اما این حادثه خسارات مالی زیادی به جای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز