خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

دو هزار و 700 نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۳۴۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از جذب دو هزار و 700 نفر پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: دومین دوره آزمون استخدامی سراسری سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریتی فعلی، با هدف تامین و تکمیل نیروی انسانی در بخش های بیمه ای و درمان برگزار شده که در این دوره دو هزار و 700 نفر نیروی جدید در این سازمان استخدام خواهند شد.

ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از 12 تا 18 دی ماه امسال انجام و پس از آن صبح امروز جمعه به صورت سراسری این آزمون برگزار شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: آزمون استخدامی تامین اجتماعی و تامین سرمایه انسانی این سازمان توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است تا استانداردهای لازم برای برگزاری آزمون رعایت و کارکنان این سازمان در شرایط عادلانه ای انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش مصاحبه های علمی و مراحل گزینش انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: حدود 70 هزار نفر پرسنل در یک هزار واحد سازمان تامین اجتماعی مشغول به خدمت رسانی هستند و این سازمان پنجمین دستگاه کشور از نظر تعداد نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: در طول مدت دوسال اخیر با هدف تسهیل ارائه خدمات به جامعه، هفت هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز