خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

میزان اسید چرب ترانس روغن‌ها باید از 10 درصد به صفر برسد

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۴۹۷

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه غذا بیشتر بر روی کنترل آلاینده‌ها، تقلبات و همینطور بخش هایی که آسیب رسان محسوب می شوند متمرکز شده ایم و با دقت نظارت و کنترل می‌شود.

به گزارش ایلنا، رسول دیناروند با بیان این مطلب  در خصوص فعالیت هایی در چند سال اخیر حوزه غذا اظهار داشت: در سال های اخیر پیشرفت های خوبی را در این حوزه داشته ایم و سعی بر این است که فعالیت های صورت گرفته در حوزه غذا در راستای سلامت مردم و جامعه باشد.

وی افزود: فعالیت هایی که در حوزه غذا صورت می گیرد بلند مدت است  و کارهایی است که در درازمدت اثر خود را بر سلامت مردم می گذارد.

دیناروند خاطرنشان کرد : در حوزه غذا بیشتر بر روی کنترل آلاینده ها، تقلبات و همینطور بخش هایی که آسیب رسان محسوب می شوند متمرکز شده ایم و با دقت نظارت و کنترل می شود.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه تصریح کرد: کاهش نمک، شکر، چربی و اسید های چرب ترانس را در دو سال اخیر به صورت چشمگیری کاهش داده ایم و سیاست  بر این است که اسید چرب ترانس به صفر و نمک و چربی و شکر فرآورده های غذایی کاهش داده شود.

دیناروند اظهار داشت: متاسفانه روغن هایی وجود دارد که اسید چرب ترانس آنها 10 درصد که باید به صفر برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز