خبرگزاری کار ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده؛

بارش برف و باران در نیمی از استان های کشور/هوا 10 درجه سردتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۲۹۳

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که دمای هوای بسیاری از مناطق طی امروز و فردا ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام پلیس راهور، در استان های اردبیل, زنجان، قزوین وکردستان(اکثرمحورها), آشرقی( آزادراه هشترود و اهر کلیبر),آغربی(محورهای ارومیه سلماس , ارومیه مهاباد و ارومیه تبریز ),مازندران ( محورهای هراز , فیروزکوه, کیاسرسمنان و چالوس کرج ) گیلان ( محورهای دیلمان , رشت، قزوین , آستارا، اردبیل  و اسالم خلخال ) لرستان ( محور  خرم آباد بروجرد)  گلستان ( محورهای آزادشهر شاهرود و توسکستان) بارش برف اعلام شد.

در استان های مازندران  و گیلان بارش پراکنده باران اعلام شد؛ این در حالی است که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

همچنین مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  اعلام کرد که دمای هوای بسیاری از مناطق طی امروز و فردا ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش خواهد یافت. هوای تهران نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و برف، در بعضی ساعات وزش باد شدید و اوایل شب کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۸ و ۲- سانتیگراد اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز