خبرگزاری کار ایران

شعارِ آزادی روزانه ۹۶ زندانی در ایام فجر ۹۴

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۸۶۷

همسو با ملت شریف ایران اسلامی غرفه ستاد دیه کشور و غرفه‌های شعب استانی این نهاد مردمی در مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور برپا خواهند شد.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه کشور، با هدف اعلام عملکرد 25 ساله ستاد دیه در امر آزادی بیش از 91 هزار زندانیان جرایم غیرعمد، معاضدت قضایی از سوی مددکاران و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی در راستای دستگیری از محبوسان مستمند، غرفه ستاد دیه کشور در مسیر راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شمال خیابان آزادی (حد فاصل کوچه نوریاب و کوچه نورگاه) دایر می‌شود.

به همین مناسبت شعب ستادهای دیه استانی نیز همگام با اقشار مختلف جامعه برای ترویج سنت حسنه دستگیری از آبرومندان دربند ضمن دعوت از چهره‌های محبوب و مردمی در غرف ایجاد شده در مراکز استانی، با توزیع کتابچه‌های آموزشی و اقلام متنوع فرهنگی آخرین اقدامات این نهاد مردمی را در حوزه حبس‌زدایی و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

گفتنی است، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند با همکاری مسئولین قضایی 31 استان کشور و همچنین شهرستان کاشان، ایام فجر امسال با شعار «آزادی روزانه 96 زندانی در ایام فجر 94» ضمن شناسایی و احراز صلاحیت جمعی از مددجویان واجد شرایط در قالب طرح ویژه‌ای تا به امروز زمینه آزادی بیش از 900 مددجوی جرایم غیرعمد را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز