خبرگزاری کار ایران

کهرم:

مجلس آتی باید جلوی دسته‌بندی‌های ضدمحیط‌زیستی بایستد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۴۰

یک استاد دانشگاه و متخصص محیط زیست گفت: امیدواریم؛ مجلس آتی جلوی دسته‌بندی‌های ضدمحیط‌زیستی را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل کهرم در نشست مشترک ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و سمن‌ها و فعالان محیط زیست با ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان اظهار کرد: شاهدیم که با آمدن بهار دیگر پرنده‌ای در تهران نمی‌خواند و پرندگان کم‌کم از این شهر می‌روند. روزی شاهد بودیم که هامون 720 هزار پرنده داشت، اما اکنون در وضعیت دیگری بسر می‌بریم.

وی ادامه داد: بسیاری از کاندیداها از من خواستند که در مجالس‌شان شرکت کنم، اما من اکنون در جایی هستم که دل و عقلم آنجاست. من محمدرضا عارف را شخصیتی علمی و فرهنگی می‌دانم.

این فعال محیط زیست خطاب به عارف اظهار کرد: امیدوارم زمانی که شما به مجلس می‌روید؛ جلوی دسته‌بندی‌هایی را که تاکنون مملکت را از نظر محیط زیستی ضعیف کرده، بگیرید.

وی توضیح داد: در مورد جاده جنگل ابر نماینده‌ای تعدادی امضا جمع کرد و برخی از نمایندگان امضاءکننده بعدا اظهار کردند که این نامه را نخوانده‌اند و به صرف اینکه فلان شخص آن را مطرح کرده، نامه را امضا کرده‌اند. این در حالی است که جنگل 3 میلیون ساله ابر بسیار ارزشمند است و این جاده منجر به تخریب جنگل می‌شود بنابراین جلوی این گروه‌بندی‌های ناسالم باید گرفته شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: شخصیت دکتر عارف تاثیرگذار است و این ائتلاف مورد تایید من است. نمایندگان باید بدانند که همه قرار نیست در همه امور سررشته داشته باشند و خوب است که هر نماینده یک مشاور در زمینه محیط‌زیست میراث فرهنگی و منابع طبیعی داشته باشند.

وی افزود: هنوز برای نجات محیط زیست دیر نیست، اما چشم ما به تصمیمات ائتلاف اصلاح طلبان است که از آن حمایت می‌کنیم و امیدواریم که بعد از این نیز آنها ما را فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز