خبرگزاری کار ایران

دنیامالی:

شیرین‌سازی منابع آبی شمال و جنوب کشور جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۰۵۴

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و عمران شهر تهران گفت: دولت باید برنامه وسیعی درخصوص شیرین‌سازی منابع آبی شمال و جنوب کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد دنیامالی در جلسه امروز شورای شهر تهران خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: از دولت تدبیر و امید درخصوص توجه ویژه به مقوله شوراها و مدیریت شهری انتظار ویژه می‌رود و کمیسیون‌های مختلف دولت انتظار توجه بیشتر به این مقوله را داریم اما ما شاهد کم لطفی‌هایی در این خصوص هستیم.

وی با اشاره به مسئله ریزگردها اظهار کرد: باتوجه به وضعیت نابودی قنات‌ها و توسعه بیابان‌ها این مشکلات طی چند سال گذشته به صورت جدی در شهرهای ما مطرح است.

دنیامالی با یادآوری اینکه زمانی جشن خودکفایی گندم را برگزار کردیم اما امروز همچنان واردکننده گندم هستیم عنوان کرد: اگر قرار است در گندم خودکفا شویم نباید کار به جایی برسد که مناطق برخوردار آرد مرغوب بگیرند و مناطق کم برخوردار آرد نامرغوب.

وی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن شیرین سازی آب باتوجه به نیازهای روزافزون کشور افزود: منابع آبی فراوانی در دریای خزر و دریای عمان داریم و ضروری است دولت برنامه ریزی وسیعی در حوزه شیرین‌سازی منابع آبی شمال و جنوب کشور داشته باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز