خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف ایران عنوان کرد:

نقش بی‌بدیل اصناف در مسائل اجتماعی - اقتصادی/ همچنان حامی سازمان بهزیستی خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۰۹

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بازار همواره در مسائل‌ اجتماعی حرف اول را زده و امروز نیز در صف مقدم ایفای نقش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فاضلی در نشست هم‌اندیشی مسئولیت اجتماعی با بیان اینکه ما نسبت به گذشته در حوزه مسئولیت اجتماعی با افت مواجه هستیم، گفت: بخش اصناف، بخشی است که 5/6 میلیون اشتغال ایجاد کرده و نقش بی‌بدیلی را در مسائل اجتماعی - اقتصادی و اجتماعی – سیاسی ایفا کرده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بازار همواره در مسائل اجتماعی حرف اول را می‌زند و امروز هم در صف مقدم این بخش ایفای نقش می‌کند، گفت: بخش اصناف اولین گروهی بود که نسبت به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه، دارالایتام و حمایت از سازمان بهزیستی اقدام کرد و همچنان حامی سازمان خواهیم بود.

در ادامه امیر روشن رئیس دبیرخانه جشنواره مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: سال گذشته سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و غیرخصوصی 4 هزار میلیارد تومان در حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور هزینه کردند.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که با برگزاری نشست مسئولیت اجتماعی این هزینه‌ها را مدیریت کنیم زیرا تا سال گذشته تمام هزینه‌های گذشته در این حوزه سلیقه‌ای و بدون چارچوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز