خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۸۴۰

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محسن انصاری با بیان اینکه  در مجموع ۱۳ درصد کل شهدای دوران دفاع مقدس همچون  شهید همت، خرازی، ابوعمارو ... در اسفندماه به شهادت رسیدند، گفت:به همین منظور و با توجه به اینکه روز بنیادشهید هم ۲۲ اسفند است، این روز به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۲ فقط یک درصد از مردم با این روز آشنا بودند، اما با اجرای برنامه‌های بنیادشهید در‌‌ همان سال شناخت مردم به ۱۷ درصد افزایش یافت ودر سال ۹۳ نیز شناخت مردم از روز بزرگداشت شهدا به ۳۵ درصد رسید که امیدوارم علاوه بر افزایش شناخت مردم نسبت به این روز، در نهادینه کردن آن نیز گام‌های موثری برداشته شود.

انصاری با بیان اینکه شعار امسال روز شهید را ،راه شهیدان ادامه دارد، است اظهار کرد: رویکرد ما در سال جاری استفاده از ظرفیت‌های بنیاد شهید و رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.برگزاری دومین همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت، تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با مراجع عظام تقلید در قم، تجدید میثاق با امام راحل، حضور در کنگره دو هزار شهید ناجا در سیستان، مراسم درختکاری، تعویض پرچم قبور مطهر شهدا، برگزاری دعای ندبه، حضور در نمازجمعه، دومین همایش ایثارگران سراسر کشور و کوهپیمایی بسیجیان از برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا است. همچنین سومین کنگره بزرگداشت شهدا روز ۲۲ اسفند با حضور رییس جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز