خبرگزاری کار ایران

گرد خبر داد:

تعیین تکلیف شهریه‌های مدارس غیر دولتی توسط شورای نظارت هر استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۵۴

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده از تعیین تکلیف شهریه‌های مدارس غیردولتی توسط شورای نظارت هر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد در اجلاس کشوری موسسان مراکز و مدارس غیردولتی در مشهد به تفاهم نامه با بانک ها و تعیین تکلیف شهریه ها اشاره و اظهار کرد: شاخص های شهریه باید توسط شورای نظارت هر استان بررسی شود و بعد از وارد کردن اطلاعات هر مدرسه داخل سامانه، شهریه ها تعیین شده به اطلاع والدین برسد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده با بیان این که قانون تدوین الگوهای شهریه بیش از 27 سال قدمت دارد، تصریح کرد : به دلیل عدم اجرایی شدن قانون تدوین الگوهای شهریه نتوانستیم پیشرفتی در این حوزه داشته باشیم و خوشبختانه در دو سال گذشته روند اجرایی شدن قانون را پیگیری کرده و شهریه ها را سامان دهی کردیم.

گرد یکی از شاخص های قانون را تعیین فضا، نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات برای بالا بردن شهریه اعلام کرد و افزود : مدرسه ای که از لحاظ امکانات در سطح پایینی قرار دارد نباید شهریه بالایی بگیرد؛ و از نظر ما یکسان سازی مدارس زمانی صورت می گیرد که همه در سطح استاندارد قابل قبولی باشند که این الگو توسط ما در سامانه نرم افزاری تهیه و ثبت می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده تایید شهریه مدارس غیردولتی را توسط شورای نظارت و مدیر کل آموزش و پرورش هر استان عنوان کرد و افزود: حدود یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در حدود 13 هزار مدرسه غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که این رقم معادل با 12 درصد از دانش آموزان کل کشور است .

وی گفت: معتقدیم افزایش هر یک دانش آموز در مدرسه غیر دولتی کمکی به مدارس دولتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز