خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات رییس بنیاد شهید در مورد بیمه خانواده شهدای منا

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۷۶۵

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بودجه بیمه خانواده شهدای منا از سوی سازمان حج و زیارت پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس مقدار این بودجه بنیاد شهید، همسر و فرزندان این شهدا را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با خدماتی که قرار است؛ به خانواده‌های شهدای منا ارائه شود، گفت: در جلسه‌ای که با آقای قاضی عسکر (نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت) داشتیم و بر اساس نظری که از دفتر مقام معظم رهبری گرفتیم؛ توافق کردیم، افرادی که در منا کشته شدند؛ به عنوان شهدای منا مطرح شوند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمی که گرفته شده‌است؛ همسر و فرزندان این شهدا تنها تحت پ‍وشش خدمات فرهنگی بنیاد مانند استفاده از سهمیه دانشگاه؛ استفاده از مدرسه شاهد؛ معافیت از سربازی بر اساس ضوابط و... قرار می‌گیرند، اما حقوقی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد بیمه این افراد اظهار کرد: قرار شده است سازمان حج و زیارت بیمه همسر و فرزند این شهدا را تقبل کند و بودجه آن را در اختیار ما قرار دهد، ما هم بر اساس بودجه‌ای که این سازمان به ما می‌دهد؛ همسر و فرزندان این شهدا را تحت پوشش بیمه بنیاد شهید قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد همسر و فرزندان این شهدا در مجموع به حدود ۴۶۲ نفر می‌رسد؛ افزود: ارائه خدمات به این افراد شروع شده و خانواده‌ها نیز برای گرفتن خدمات به ما مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز