خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد:

برای پذیرش مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال آمادگی داریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۲۴۵

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، از آمادگی مراکز این اداره کل برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعود قادی پاشا گفت:تمام مراکز پزشکی قانونی سطح استان در ساعات اداری و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارک شهر در این اداره کل، آماده پذیرش مصدومین و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال است.

وی افزود :امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دستگاه های ذیربط امسال شاهد حوادث کمتری در چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود.

قادی پاشا ادامه داد: مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت : با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ می دهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهرات به نشانی :خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر،کوچه معراج مراجعه کنند.

قادی پاشا گفت :با توجه به اینکه خطرات این روز بیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور کنند.

وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز