خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر برای سال نو

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۴۷۷

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان به‌خصوص خانواده بزرگ و سخت‌کوش هلال‌احمر اظهار امیدواری کرد: توفیق نصیب همه آنها که دل در گرو فرهنگ والای صلح و نو‌ع‌دوستی دارند بشود که در مسیر مهربانی و یاری‌گری خلق خدا، توشه‌ای پربارتر بردارند.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید امیرمحسن ضیائی به شرح ذیل است: «نوشدن، تازگی و طراوت؛ ارمغان نوروز و بهار طبیعت است تا در فصل شکوفه دادن درختان و سبز شدن زمین؛ با ندای یا محول الحول و الاحوال، بزرگی ایزد منان را گردن بندگی نهیم و از خوان گسترده نعمتش بهره‌ای ببریم.

فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال ١٣٩٥ خورشیدی را به همه هموطنانم به ‌ویژه‌ کارکنان و زحمت‌کشان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم سال نو؛ سال موفقیت‌های بزرگ‌تر و خدمات ارزنده‌تر باشد و این توفیق نصیب همه آن‌ها که دل در گرو فرهنگ والای صلح و نو‌ع‌دوستی دارند بشود که در مسیر مهربانی و یاری‌گری خلق خدا، توشه‌ای پربارتر بردارند. سالی که خدمتگزاران مردم در جمعیت هلال‌احمر تلاش دارند در آن فرهنگ داوطلبی را بیش از پیش گسترش و تاب‌آوری جامعه را در برابر حوادث و بلایا افزایش داده و با تقویت ساختارها و کمیت و کیفیت آموزش‌های همگانی؛ فرهنگ خودامدادی را تقویت کنند. چشم‌اندازی که با حداقل کردن خسارات ناشی از حوادث؛ در نهایت، پایداری جامعه و توسعه آن در را زمینه‌های گوناگون رقم خواهد زد.

این تلاش‌ها در آستانه بهار دل‌انگیز طبیعت آغاز شده و حضور امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و خیرین این نهاد مردمی که با تمام توان در نوروز امسال در کنار مردم ایران‌ ایستاده‌اند؛ نوید ثمربخشی مجاهدت‌هایی است که هدفی جز رسیدن به یک جامعه آرام‌تر و مهربان‌تر ندارد.

طرح های ملی امداد و نجات نوروزی، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و همچنین طرح‌های نیابت و داوطلب‌یار امداد و نجات؛ با بسیج نیروهای امدادی و داوطلب در بیش از یک‌هزار و ٢٧٣پایگاه امدادی، ٢٠ هزار جوان داوطلب در ٧٥٠ پست ثابت و ٣٠٠  گروه سیار جوانان، نمونه این تلاش‌هاست. همه این طرح‌ها در کنار اجرای طرح‌های حمایتی مختلف برای گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه، از جمله توزیع ١٤٦ هزار بسته حمایتی از ٢٥ اسفند در سراسر کشور آغاز شده و تا ١٥ فروردین ٩٥ ادامه خواهد داشت.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ مردمی، دعا می‌کنم؛ همدلی تلاشگران جمعیت هلال‌احمر با تکیه بر ٩ دهه تجربه خدمت‌رسانی نوع‌‌دوستانه و همچنین سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان با مسافران عزیز، نوروزی امن و سالم را رقم زده و بهار مهربانی ایرانیان کم‌خطرتر از سالیان گذشته باشد.

امید که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، رهنمود‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های دولت تدبیر و امید و با حمایت‌های مردم بزرگوار؛ سال ١٣٩٥ را به سال افتخارآفرینی و شکوه مهربانی ایرانیان تبدیل کند و اطمینان دارم در راه تحقق این افتخار، خانواده بزرگترین نهاد مردمی این سرزمین،  هرآنچه در توان دارد به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز