خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۷ درصدی عملیات‌های امدادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مسئول بخش عملیاتی طرح امداد و نجات نوروزی ۹۵ جمعیت هلال احمر از کاهش ۱۷ درصدی عملیات‌های امدادی از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا مرتضی مرادی‌پور با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی از روز ۲۵ اسفندماه تا کنون، بیش از ۱۴۰۰ مورد عملیات امدادی در سراسر کشور انجام شده است، افزود: این تعداد عملیات امدادی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

مرادی‌پور همچنین با اشاره به اینکه ۵۳ درصد از عملیات‌های امدادی در این ایام مربوط به حوادث برف و کولاک، کوهستان، مراجعات حضوری و.. است، گفت: این میزان عملیات امدادی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مسئول بخش عملیاتی طرح امداد و نجات نوروزی ۹۵ به عملیات‌های امدادی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ مورد عملیات امدادی در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته این عملیات‌ها ۳۱ درصد کاهش داشته است.

مرادی‌پور مهم‌ترین عملیات امدادی ۲۴ ساعت گذشته را واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۸ آزادراه تهران-دلیجان عنوان کرد که ۲۱ مصدوم برجای گذاشت و امدادگران هلال احمر ۷ مصدوم حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

کد خبر : ۳۵۶۷۱۰