خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا:

کاهش چشم گیر جرایم در سایه تعامل خوب پلیس و مردم

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی، نوع ارتباط پلیس و مردم را دو سویه عنوان و بیان کرد: در این نوع ارتباط، پلیس به مردم و مردم به پلیس نیازمند است که نتیجه آن، کاهش جرایم در سطح جامعه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دولتخواه با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز از بخش‌های مختلف قرارگاه نوروزی امام علی (ع) بازدید کرد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در جلسه تخصصی قرارگاه نوروزی، ضمن تبریک ایام نوروز، اظهار داشت: در سایه تعامل دوسویه پلیس و مردم و به یاری خداوند متعال، آرامش خوبی در استان حاکم و امنیت مطلوب برقرار است که این نشان از حضور موثر عزیزان ما در جای جای استان دارد.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم در سطح استان در سایه تعامل خوب و سازنده پلیس و مردم، تصریح کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، می‌توان آرامش و آسایش خوبی را برای مردم فراهم آورد.

دولتخواه، ارتباط پلیس با مردم را ارتباطی دوسویه عنوان کرد و گفت: در این نوع ارتباط، پلیس به مردم و مردم به پلیس نیازمند است و با اعتمادسازی مردم به پلیس، مشارکت مردمی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر خواهد شد به گونه ای که هر کجا مردم وارد عمل شوند، جرایم در سطح جامعه کاهش خواهد یافت.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در پایان با تقدیر از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت، افزود: با تلاش همه شما نیروهای خستگی ناپذیر، امروز آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استان‌های شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۵۶۸۸۳