خبرگزاری کار ایران

بر اساس اعلام جمعیت هلال‌احمر؛

هیچ خسارتی از زلزله چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۸۵۱

زلزله 5 ریشتری در مرز شهرستان های کیار و بروجن در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند که تا کنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ساعت ١١:٤٥ امروز 12 فروردین 95، زمین‌لرزه‌ای به  بزرگی ٥ ریشتر و  در عمق ٦ کیلومتری زمین چهارمحال و بختیاری در حوالی ناغان را لرزاند.

بر اساس گزارش اولیه، تیم‌های امدادی با کشیک استان تماس گرفته و برای اعزام تیم‌های پیش رو اقدام کرده‌اند و در این زمینه هماهنگی لازم با بخشدار و دهیاران محل وقوع زلزله انجام شده است.

این زلزله در مرز شهرستان های کیار و بروجن رخ داده و نزدیکترین روستاها به محل حادثه ناغان از کیار و بلداجی از بروجن است ، کانون زلزله نیز منطقه کوهستانی سبزه کوه بوده است.

بر اساس اعلام این زمین لرزه 7 تیم ارزیاب شامل 35 نفر با هفت دستگاه خودرو عملیاتی به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه با ارزیابی از 12 روستا تا کنون هیچ خسارتی گزارش نشده و فقط ترک خوردگی جزئی در منازل مسکونی ٤ روستا اعلام  شده است. بر این اساس شهرستانهای همجوار و مرکز استان برای کمک به مناطق تحت تاثیر در صورت نیاز در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز