خبرگزاری کار ایران

بر اساس تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی و پژوهشگاه مواد صورت می گیرد؛

انجام مطالعات علمی و آزمایشگاهی بر روی مواد و مصالح آثار تاریخی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۹۲

براساس تفاهم نامه ای میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشگاه مواد و انرژی این دو مرکز در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی ، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک ، مطالعات علمی و آزمایشگاهی بر روی مواد و مصالح و...همکاری می کنند .

به گزارش ایلنا، فرح سادات مدنی مسئول امور آزمایشگاه‌های پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی پژوهشگاه با اعلام این خبر گفت : این پژوهشکده با مجموعه‌ای از متخصصان در زمینه‌های مختلف علوم در راستای اهداف پژوهشی حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی، همواره خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای را به پژوهشگران سایر مراکز و دانشجویان رشته‌های مختلف مرتبط با میراث فرهنگی، در دستور کار داشته است.

او افزود: پیرو امضای تفاهم نامه میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری  و پژوهشگاه مواد و انرژی و انجام مذاکرات و نشست‌های کارشناسی همکاری های علمی در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی بین دو مرکز آغاز شد.

 به گفته مدنی ، نقاط مشترک این پژوهشکده با پژوهشگاه مواد و انرژی در خصوص انجام مطالعات علمی و آزمایشگاهی بر روی مواد و مصالح از مهمترین عوامل شروع این همکاری‌ ها بوده است.

او تصریح کرد :همکاری‌های پیش‌بینی شده، این امکان را فراهم می‌کند تا علاوه بر برخورداری از تجربیات و توانمندی‌های نیروی انسانی کارآزموده از تمامی تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی موجود در دو مرکز برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فنی و آزمایشگاهی در زمینه‌های مختلف استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز