خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد:

اهمیت نقش زنان و خانواده در فرهنگسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۷۶

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: زنان و خانواده نقش مؤثری در فرهنگسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهین‌دخت مولاوردی در مراسم دید و بازدید نوروزی خود با فعالان حوزه زنان و خانواده گفت: در سالی که پشت سر گذاشتیم با فراز‌ها و فرودهای بسیاری روبرو بودیم و دو رویداد مهم برجام و خلق حماسه هفتم اسفند را مشاهده کردیم. امیدواریم که دولت در سال جدید در برنامه‌ها و شعار‌هایش مصم‌تر از گذشته قدم بردارد و همچنین خشونت و افراطی‌گری در منطقه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت در حوزه زنان و خانواده با همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی حوزه‌های ستادی تلاش‌های زیادی انجام شد؛ بویژه آنکه در این مدت همه درگیر تدوین برنامه ششم بودند و برای بهبود وضعیت زنان و تحقق عدالت جنسیتی در این ایام تلاش کردند و خوشبختانه پیشنهادات ما در تدوین این برنامه مورد استفاده قرار گرفت و یک چارچوب مشخص برای حوزه زنان تدوین شد که امیدواریم این برنامه در مجلس به تصویب برسد تا حرکت در این چارچوب و اقداماتمان را انجام دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم در سال جاری شاهد رونق اقتصادی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم و آن را در دستور کار خود قرار دهیم، زیرا در مقوله فرهنگسازی، زنان و خانواده برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند؛ بسیار تاثیرگذار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز