خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

پیاده‌ راه‌سازی خیابان ۳۰ تیر برخلاف مصوبات شوراست

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۲۱

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیاده‌ راه‌سازی در خیابان سی تیر را برخلاف مصوبات شورای شهر تهران دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به طرح ساماندهی خیابان سی‌تیر گفت: این موضوع فی‌نفسه اقدامی نامطلوب نیست، اما اینکه آرام‌سازی خیابان تبدیل به ساخت پیاده‌راه شود، برخلاف مصوبات شورای شهراست.

وی ادامه داد: در اسناد این پروژه پیاده‌راه سازی وجود ندارد و فقط به سنگ فرش کردن خیابان اشاره شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تاکید کرد: آنچه در این منطقه باید اتفاق بیفتد؛ پیاده‌ سازی نیست، بلکه آرام‌سازی حرکت خودرو‌ها است و این موضوع باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود پذیرش انجام بازی میان ایران و عربستان در کشور ثالث از طرف فدراسیون فوتبال را اقدامی عجیب خواند و تصریح کرد: اعضای شورا در زمان وقوع حادثه فرودگاه جده درخواست کردند که اعزام مردم به حج متوقف شود که این کار انجام نشد و باعث گستاخی بیشتر دولت سعودی شد.

وی از فراکسیون ورزش خواست در این زمینه مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال داشته باشد. همچنین از باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی درخواست کرد؛ عدم حضور خود در این بازی‌ها را اعلام کنند.

شاکری در پایان درخواست کرد که این موضوع در شورای امنیت ملی مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه چمران در خصوص ساماندهی خیابان سی‌تیر با بیان اینکه این منطقه یک قطب گردشگری است اظهار کرد: آتشکده زرتشتیان و دو کلیسا در این منطقه واقع شده و شهرداری قصد داشته این منطقه با سایر مناطق متفاوت باشد به همین دلیل موضوع آرام‌سازی حرکت خودرو‌ها در این خیابان مدنظر قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز