خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور اعلام کرد:

دیدار اعضای شورای اجتماعی با رهبر انقلاب در ۱۱ اردیبهشت‌/تهیه کتابچه مقررات سازمان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۸۰

وزیر کشور بر لزوم تهیه کتابچه مقررات و قوانین سازمان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین جلسه شورای اجتماعی کشور در سال ۹۵ با تاکید بر اینکه باید همه موضوعات را در حوزه اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی جدی بگیریم، گفت: اقدام و اجرا برای حل آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

وزیر کشور به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره و عنوان کرد: ایشان بر دو مقوله اقتصاد مقاومتی و مسایل اجتماعی تاکید داشتند که باید این مسایل را به صورت جدی دنبال و پیگیری کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه شورای اجتماعی کشور متولی مسایل اجتماعی است و اهمیت این مسایل به اندازه‌ای است که رییس‌جمهوری، رییس این شورا و وزیر کشور؛ جانشین رییس‌جمهوری در شورای اجتماعی کشور است، خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کنیم که این شورا، شورای آسیب‌های اجتماعی نیست، بلکه شورای اجتماعی است و باید به سایر موارد اجتماعی نیز توجه کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه همچنین باید روی تغییرات اجتماعی توجه داشته باشیم و آن را مهندسی و مدیریت کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در سخنرانی‌هایشان به بحث تغییرات اجتماعی اشاره کردند و در این میان به مقوله سبک زندگی توجه داشتند که باید روی تغییرات اجتماعی از جمله روابط، نگرش‌ها، مسئولیت‌پذیری و تمامی مسایل حوزه اجتماعی توجه کنیم.

وزیر کشور با بیان این مطلب که جلسات شورای اجتماعی کشور باید به‌ صورت ماهانه تشکیل شود و کمیته‌های این شورا نیز باید در دو هفته آینده پیشنهادهای خود را ارائه کنند، افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر و طلاق باید کتابچه‌ای که شامل مقررات و قوانین سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف است، تهیه شود.

رحمانی فضلی همچنین از دیدار اعضای شورا با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در این دیدار گزارشی در حوزه مسایل و آسیب‌های اجتماعی و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته به محضر ایشان ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز