خبرگزاری کار ایران

3 کشته و 10 مجروح در تصادفات جاده‌ای در قاین

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۰۱

جاده مرگ در خراسان جنوبی باز هم قربانی گرفت و سه نفر را به کام مرگ برد و 10 نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در ساعت 10 و 15 دقیقه صبح دیروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور اصلی روبروی کارخانه سیمان، واحد گشت خودرویی و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل تصادف مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پراید با هفت سرنشین که از سمت بیرجند به قاین در حرکت بوده با یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین که در جهت مخالف در حرکت بوده برخورد کرده است که در این سانحه هفت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند که یکی از سرنشینان که کودک چهار ساله بود در بیمارستان فوت کرده است.

رضایی علت تصادف را بی احتیاطی راننده پرایدی که از سمت قاین در حرکت بوده به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: هنوز ساعتی از تصادف اول نگذشته بود که مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از واژگونی در محور اصلی نرسیده به شهر "نیمبلوک" را اعلام کرد که بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند .

سرهنگ رضایی گفت: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سمند با 6 سرنشین که از سمت قاین به مشهد در حرکت بوده به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو ناشی از حواس پرتی واژگون شده که در این سانحه دو تن از سرنشینان در دم فوت کرده و چهار سرنشین دیگر به بیمارستان اعزام شدند.

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: با توجه به این که طرح نوروزی پلیس به پایان رسیده و جاده ها خلوت شده است رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه ضروری است.

رضایی عامل مرگ دو کودک سه و چهار ساله در تصادفات دیروز را نشاندن کودکان در صندلی خودرو و نبستن کمربند ایمنی دانست و از رانندگان درخواست کرد با بستن کمربند ایمنی از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز