خبرگزاری کار ایران

تدوین نقشه راه تحول جامع رشته مدیریت

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۴۶

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از تدوین نقشه راه تحول جامع رشته مدیریت خبر داد و گفت: این نقشه با استفاده از نظرات ۷۰ صاحب‌نظر آماده شده است.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده دهکردی، با اشاره به تشکیل چهار کارگروه برای بررسی سرفصل‌های دوره دکتری مدیریت گفت: یک کارگروه دروس مشترک را با رویکرد اسلامی مورد بررسی قرار خواهد داد و سه کارگروه دیگر هر کدام مسئولیت بازبینی و اصلاح سرفصل‌های یک گرایش تخصصی مدیریت بر اساس مؤلفه‌های مدنظر در شورای تحول را به عهده دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشکده مدیریت که از چهار سال پیش و طی تفاهم‌نامه‌ای میان شورای تحول و دانشگاه قم تأسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: دوستان و همکاران حوزوی و دانشگاهی در این مجموعه و طی سه سال گذشته مشغول تدوین نقشه راه تحول جامع رشته مدیریت بوده‌اند.

فروزنده گفت: این نقشه اکنون و با استفاده از نظرات و مطالب و مباحث ۷۰ نفر از صاحب‌نظران آماده شده و در سال جاری در جلسات کارشناسی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.  

رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی افزود: اگر ما به یک نقشه راه مشترک میان حوزه و دانشگاه برای تغییر در رشته مدیریت و به روز کردن آن برسیم اقدام بسیار مهمی است که به نظر من می‌تواند برای سایر رشته‌ها نیز الگو باشد.

وی به هماهنگی‌های صورت گرفته میان کارگروه مدیریت، معاونت تألیف کتاب شورای تحول و سازمان سمت اشاره کرد و گفت: ما تاکنون قراردادهایی را برای تألیف ۱۵ کتاب بسته‌ایم و به طور جدی این جریان را دنبال می‌کنیم تا با نوشته شدن کتاب‌ها و منابع درسی جدید و همراه شدن آنها با برنامه درسی تدوین شده، زمینه برای تحول در دانش مدیریت و اسلامی‌سازی آن هر چه زودتر فراهم شود.  

فروزنده از به سرانجام رساندن بازنگری در مقطع دکتری مدیریت و تدوین و تأیید نهایی نقشه راه تحول جامع رشته مدیریت به عنوان برنامه‌های سال ۹۵ کارگروه مدیریت نام برد و افزود: علاوه بر این ما در سال جاری نشست‌هایی را با اساتید مدیریت در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد تا تغییر سرفصل‌های انجام شده را به نحو مطلوب‌تری دنبال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز