خبرگزاری کار ایران

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها:

ظرفیت زنان در توسعه اقتصادی را نباید نادیده گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۱۴

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: نمی‌توان نقش زنان را در تولید ملی و توسعه اقتصادی در حد شعار یا توصیه محدود کرد و ظرفیت زنان را در این عرصه نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرگس کمالی؛ نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از عمده‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود که بدون تردید با اتکا به دو رکن دولت و ملت قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه بی‌شک یکی از ارکان این مهم زنان هستند، ادامه داد: نگاهی اجمالی به جایگاه زنان در ترکیب جمعیت ایران که 49 درصد جمعیت کل کشور را شامل می‌شود بیانگر اهمیت نقش آنان در اقتصاد مقاومتی است و در نتیجه نمی‌توان نقش زنان در تولید ملی و توسعه اقتصادی را در حد شعار یا توصیه محدود کرد و ظرفیت زنان را در این عرصه نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه خانواده در جامعه به عنوان اولین و مهمترین نهاد اجتماعی در تربیت و پرورش منابع انسانی باید تقویت شود، افزود: این موضوع زمینه توسعه اقتصادی در کشور را فراهم می‌کند و زنان به عنوان عاملان پرورش و رکن نیروی کار می‌توانند در جریان بهره‌وری و تولید ملی سهم بسزایی داشته باشند.

نماینده استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: اگر مدیریت اقتصادی خانواده را یکی از وظایف زنان بدانیم فرهنگسازی مطلوب و نهادینه کردن مجموعه‌ای از ارزش‌ها و معیارهای فرهنگی متناسب با نقش زنان در اقتصاد ملی جامعه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز