خبرگزاری کار ایران

همکاری انجمن رادیولوژیست ها و متخصصان رادیولوژی انجام شد:

خدمت رسانی پزشکان متخصص رادیولوژی به مناطق محروم در ایام نوروز

کد خبر : ۳۶۰۷۲۳

در پی سفر وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی به استان سیستان و بلوچستان و مصاحبه ایشان با رسانه ها برای تلاش متخصصان حوزه های مختلف پزشکی در جهت محرومیت زدایی از این مناطق، انجمن رادیولوژیست ها با همکاری و مشارکت تعدادی از متخصصان این رشته و در پاسخ به این ضرورت، خدمت رسانی خود را به شهرهای مختلفی در سیستان و بلوچستان و زاهدان برنامه ریزی و در ایام نوروز و روزهای پایانی فروردین ماه به اجرا درآوردند.

به گزارش ایلنا، محمد علی کریمی مدیر این طرح با اشاره به اجرای این طرح و همچنین ارایه خدمات  سونوگرافی گفت:در تعطیلات نوروز 1395 تعدادی از متخصصان رادیولوژی برای انجام سونوگرافی و سایر خدمات تصویربرداری به بیمارستان های دولتی برخی شهرهای دو استان محروم سیستان و بلوچستان و هرمزگان عزیمت نمودند و خدمات خود را به مردم شریف این مناطق در ایام نوروز و حتی روزهای بعد از تعطیلات ارایه کردند.

وی افزود: این برنامه جهادی و خیرخواهانه در ادامه برنامه سال گذشته بود و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و گسترده تر ادامه یابد.

این متخصص رادیولوژی تاکید کرد:هر چند امروزه، متخصص رادیولوژی در کل کشور، حتی در شهرهای مرزی، وجود دارد و تعداد شهرهایی که در بیمارستان خود فاقد متخصصین رادیولوژی باشد به انگشتان یک دست هم نمی رسد با این حال متخصصین این رشته در راستای اهداف وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی و حمایت از خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم مناطق محروم، این برنامه و دیگر پروژه های مشابه را به اجرا درآوردند که امیدواریم با همراهی بخش های مختلف به بهترین نحو ادامه و به اجرا درآید. 

وی افزود : پس از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش در سال 94 به استان سیستان و بلوچستان و مصاحبه ایشان در مورد کمک به محرومیت زدایی از این مناطق تعدادی از متخصصین آقا و خانم  رادیولوژی اعزام و به صورت تمام وقت به خدمت رسانی مشغول شدند و متخصصان خانم نیز به ویژه خدمات سونوگرافی را به بانوان باردار ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز