خبرگزاری کار ایران

محمدیان:

تفکر و سواد رسانه‌ای دربرنامه درسی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۰۳۲

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ ریزی آموزشی گفت: «انسان و محیط زیست»، «تفکر و سواد رسانه‌ای»، «سلامت و بهداشت» و «کار و فناوری» چهار عنوان جدید وارد شده به دوره دوم متوسطه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از نخستین سالی که معظم له بر ضرورت توجه به مسائل اقتصادی تاکید فرمودند، در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت که یکی از ساحت های تربیتی، ساحت تربیت اقتصادی نام دارد. در این رابطه مفاهیم اقتصادی در دوره ابتدایی  به صورت تلفیقی و در دوره متوسطه به صورت  کتابی مستقل تحت عنوان کاروفناوری تدریس می شود.  

وی با اشاره به پیشنهادات متنوع دستگاه ها و موسسات مبنی بر وارد کردن موضوعات مورد نظر خود به کتاب درسی تاکید کرد: کتاب درسی سند پایه علمی و دانش یک کشور محسوب می شود نه تابلوی اعلانات و یا صفحه نیازمندی های روزنامه نیست که بتوان هرمطلبی را در آن وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان افزود: «انسان و محیط زیست»، «تفکر و سواد رسانه‌ای»، «سلامت و بهداشت» و «کار و فناوری» چهار عنوان جدید وارد شده به دوره دوم متوسطه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز