خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات خبر داد:

سیل و آبگرفتگی در 5 استان/ نجات ٧٧ تن در حوادث ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۶۹

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ۲۴ ساعت گذشته در کشور، گفت: تا کنون ۱۲ شهر و روستا و مناطق عشایرنشین پنج استان کرمانشاه، فارس، لرستان، کردستان و آذربایجان شرقی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اشاره به اینکه بدنبال بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، امدادگران خدمات لازم را به ۱۵۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی در ۵ استان کشور ارائه کردند، افزود: بر این اساس ۲۵ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ضمن تخلیه آب از ۳ واحد مسکونی، ۱۹ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

وی گفت: همچنین پنج دستگاه چادر، ۱۰۰ تخته پتو، ۳۰ تخته موکت، ۱۲۰ کیلوگرم نایلون، ۱۵۰ قوطی انواع کنسرو، ۲۰۰ قرص نان و ۱۰۰ بطری آب معدنی میان متاثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات همچنین به عملیات امداد و نجات در ٢۴ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در این مدت ۸۶ مورد ماموریت انجام شده و ۳۰۲ نفر از خدمات امدادی لازم بهره بردند.

وی با اشاره به نجات ٧٧ تن از حوادث ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: ۵۴ تن به مراکز درمانی منتقل شده و ٩٨ تن از خدمات درمان سرپایی و ۲۵ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند و ۱۰ مورد نیزز عملیات رهاسازی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز