خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز خبر داد:

تلاش امدادگران برای یافتن اجساد حادثه سقوط خودرو در رودخانه کرج

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۶۲۳

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز از ادامه تلاش‌های امدادگران و اعزام دو تیم برای کشف اجساد حادثه سقوط خودرو به داخل رودخانه کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، داود رجبی با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت 14:40 حادثه‌ای در محور کرج - چالوس رخ داد و به واسطه انحراف و سقوط پژو پرشیا در رودخانه کرج چهار سرنشین آقا در دم جان باختند.

وی افزود: هلال احمر استان البرز در محل حادثه حضور یافت و با تلاش عوامل امداد و نجات، خودرو به همراه دو سرنشین کشته شده از رودخانه خارج شدند و متاسفانه دو سرنشین خودرو که به دلیل انحراف به داخل رودخانه سقوط کرده بود، مفقود شدند.

رجبی اظهار داشت: با وجود تلاش های عوامل امداد و نجات هلال احمر تا کنون جسد دو قربانی مفقود شده، یافت نشده و تلاش برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد و بارندگی طی دو روز اخیر در استان کار را سخت‌تر کرده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: امروز نیز دو تیم در حاشیه رودخانه کرج مستقر شده‌اند. حجم آب به واسطه بارندگی بالا بوده و طغیان رودخانه کرج مانع از فعالیت عوامل امداد و نجات هلال احمر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز