خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن مواد مخدر در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۸۹۵

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن تریاک در محور شهر قدس به شهریار و دستگیری سه تن از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شرق کشور به غرب استان تهران، توسط سه تن از قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل اطلاعات و اخذ دستور از مقام قضائی استان،  اکیپ های عملیاتی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در نهایت ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از دیدن خودروهای قاچاقچیان در عملیاتی غافلگیرانه، آنها را در محور شهر قدس به شهریار متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ افزود: پس از بررسی خودروها، ماموران موفق به کشف یک تن تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند .

سردار خانچرلی در پایان ضمن اشاره به این که برخورد با سوداگران مرگ از اولویت های پلیس است از مردم خواست تا در صورت مشاهده تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را با پلیس از طریق شماره 110 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز