خبرگزاری کار ایران

وجود ۲۸۰ زندانی غیرعمد واجد شرایط آزادی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۲۹۱

مدیرعمل ستاد دیه استان البرز گفت: در حال حاضر از مجموع ۳۱۹ زندانی جرایم غیرعمد تعداد ۲۸۰ مددجوی واجد شرایط آزادی در استان البرز حضور دارند.

  به گزارش ایلنا، از ستاددیه کشور محمدباقر مقدسی با اشاره به اینکه ۶ نفر از این محکومان را زنان تشکیل داده‌اند، اظهار کرد: هرچند محکومان دیه تصادفات جرحی و فوتی در این استان با کاهش خوبی همراه بوده اما در مقابل محکومان دیه ناشی از حوادث شبه عمد با افزایش فاحشی همراه بوده و این آمار ۲۶ نفری به جهت کمیت، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی زندانیان چک را با ۱۷۳ زندانی بیشترین و محکومان حوادث کارگاهی را با تنها یک مددجو کمترین دسته از محبوسان جرایم غیرعمد در استان اعلام کرد و افزود: با همیاری نیکوکاران استانی و کشوری سال گذشته ۳۰۹ محکوم تحت حمایت ستاد دیه در طول سال با جمع بدهی ۳۹۰ میلیارد ریالی آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان ادامه داد: البته از کل این مبلغ به میزان ۱۴۴ میلیارد ریال از سوی شکات، طلبکاران و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه شده و مابقی مبلغ از اعتبارات استانی، کمک‌های ستاددیه مرکز و بودجه‌های اختصاصی از سوی شرکت‌های بیمه‌ و نهادهای حمایتی تامین گردیده است.

وی با اشاره به آزادی ۱۵ زندانی زن در سال گذشته تصریح کرد: با عنایت به میزان بدهی، مدت حبس سپری شده و لحاظ شرایط سنی و جسمی این نسوان زندانی که یکی از آن‌ها نیز اواخر هفته آزاد شد همگی در اسرع وقت از بند رهایی یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز