خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان ویژه ناجا عنوان کرد:

ساده زیستی و پرهیز از اسراف بستری مناسب برای تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۶۹۹

فرمانده یگان ویژه ناجا محقق شدن سیاست اقتصاد مقاومتی را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان باید تدابیر داهیانه رهبر را سرلوحه کار خود قرار دهندفرمانده یگان ویژه ناجا محقق شدن سیاست اقتصاد مقاومتی را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان باید تدابیر داهیانه رهبر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان این یگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال گفت: رهبر معظم انقلاب ۱۰ دستورالعمل را مطرح و به آن تاکید کردند که باید این موارد محور اقدامات یگان های ویژه و نیز تمامی آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدام و عمل همه جانبه ملت ایران به مقتضیات اقتصاد مقاومتی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی افزود: امروز تمام مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی به هر طریقی که می توانند باید به جنگ اقتصادی با دشمن رفته و رسالت خود را برای تحقق فرامین رهبری ایفا کنند.

فرمانده یگان ویژه ناجا ادامه داد: محور قرار دادن ساده زیستی و پرهیز از اسراف توسط فرماندهان و کارکنان می تواند بستری مناسب برای محقق شدن شعار سال ۹۵ در یگان های ویژه باشد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است و همه فرماندهان،مسئولان و کارکنان باید سخنان مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کارکنان یگان های ویژه ناجا باید در سال جدید خود و اقدامات انجام گرفته را مورد محاسبه و تجزیه و تحلیل قرار دهند، خاطر نشان کرد: شعار امسال به عنوان فرهنگ خود اتکائی، صبر و پایداری در برابر مشکلات و نیز کار جهادی در همه عرصه ها بویژه عرصه امنیت راهگشاست.

فرمانده یگان ویژه تاکید کرد: باید همه این را باور کنند که منافع،مصالح جامعه و نجات اقتصاد کشور در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و در پشت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نهفته است

وی عنوان کرد: بنابراین ضروریست در تبعیت از این شعار، هر کدام از ما در حیطه مسئولیت محوله با جدیت کامل و جهادگونه تلاش کنیم و به این باور برسیم که می توان با خوداتکایی به فشارها و تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ایران فائق آمد.

کرمی همچنین به تحقق راهبرد جدید یگان های ویژه با درک مفاهیم پیشگیرانه در سال جدید در این یگان اشاره و بیان کرد: مراکز علمی و آموزشی نقش بسیار مهمی در انتقال فرهنگ "بازدارندگی" ایفا می کنند و ما در یگان ویژه به دنبال تحقق راهبردی جدید با درک مفاهیم پیشگیرانه در حوزه های مختلف اجتماعی در این سال هستیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به حول قوه الهی و تلاش همه عزیزان توانستیم" فرهنگ پیشگیرانه" را در داخل مجموعه و پس از تجزیه و تحلیل در مراکز علمی و کاربردی به صورت یک موضوع کاملا کارشناسی وارد میدانی وسیع تر به نام دانشگاه کنیم.

سردار کرمی در پایان گفت : توانستیم به کمک داده های علمی از سوی نظریه پردازان و با بهره گیری از تجهیزات مدرن و استعداد انسانی موجود؛ گامی موثر در القای فرهنگ بازدارندگی و پیشگیرانه در سطوح مختلف جامعه برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز