خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

لزوم تدوین اساس نامه برای مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۷۶۹

رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها با اشاره به طرح تشکیل مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استان‌ها گفت: مقرر شد در رابطه با این طرح اساس نامه‌ای تدوین و منابع مالی آن مشخص شود.

به گزارش ایلنا، علی سلمانی با تبریک به مناسبت تاسیس روز شورا‌ها و روز جهانی کارگر اظهار داشت: طرح بررسی بودجه سالیانه شوراهای اسلامی کشور به علت ناقص بودن طرح؛ در واقع مفاد ماده واحده با مستناد مقرر شد کار کار‌شناسی بیشتری انجام شود و نظر مرکز پژوهش شورای عالی گرفته و مجدد به کمیسیون جهت بررسی ارسال شود.

وی با بیان اینکه کلیات طرح تشکیل مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استان‌ها پس از بررسی به تصویب رسید تصریح کرد: مقرر شد در رابطه با این طرح اساس نامه‌ای تدوین و منابع مالی آن مشخص شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی ادامه داد: طرح بررسی اساسنامه مراکز پژوهشی و سازوکار تشکیل آن‌ها با عنایت به طرح مصوب ۹۵/۱/۱۹ شورای عالی مبنی بر الحاق یک تبصره به ماده ۱۵ دستور العمل نحوه ادارات جلسات شورای شهر که موضوع از طریق وزارت محترم کشور برگشت داده شد؛ مقرر شد پس از گرفتن نظر مشاورین شورای عالی دراین رابطه در جلسه آینده مورد بحث وبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز