خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

همکاری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بر خود فرض می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۶۹۳

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه مبارزه و مقاومت مردم فلسطین ستودنی است، گفت: همکاری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بر خود فرض می‌دانیم و پشتیبان مقاومت خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در دیدار با دکتر رمضان عبدالله دبیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران حامی مردم فلسطین هستند و ما اسرائیل را دشمن خود و همه مسلمانان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، یکی از پلیس‌های مقتدر بین کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای است، افزود: آمادگی داریم دانش و تجربیات خود را به کشور فلسطین و جنبش جهاد اسلامی انتقال دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جنبش جهاد اسلامی و مقاومت انتفاضه مردم فلسطین، نیروی انتظامی هم آماده همکاری با این جنبش است.

اشتری افزود: مبارزه و مقاومت مردم فلسطین ستودنی است و از انتفاضه قدس حمایت می‌کنیم. همکاری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بر خود فرض می‌دانیم و پشتیبان مقاومت خواهیم بود.

رمضان عبدالله دبیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده است.

وی ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مقاومت مردم فلسطین، افزود: هدف استکبار، تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و تجزیه بلاد اسلامی است.

دبیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به توانمندی پلیس ایران، افزود: آمادگی داریم از ظرفیت، دانش و مهارت پلیس ایران بهره ببریم.

رمضان عبدالله ضمن استقبال از همکاری جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نیروی انتظامی گفت: مردم فلسطین راه مقاومت را ادامه خواهند داد و در این مسیر چون گذشته نیازمند حمایت جمهوری اسلامی ایران هستیم.

در پایان این دیدار هدایایی به رسم یادبود از طرف نیروی انتظامی به دبیر و اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعطا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز