خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد:

ایمن سازی تمامی مدارس تا پایان برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۸۳۳

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: دولت در سایه هم افزایی با مجلس شورای اسلامی درصدد است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام مدارس را ایمن سازی کند.

به گزارش ایلنا، مرتضی رئیسی در آیین بزرگداشت مقام معلم درسینما جهان نمای چالوس اظهارکرد: امروز اگر چه معلمان اساسی‌ترین نقش را درعرصه تعلیم و تربیت بر عهده دارند اما تجهیز مدرسه‌ها و ایمن سازی آن‌ها در برابر بلایای طبیعی ازمهم‌ترین اقداماتی است که باید بزودی در کشور انجام گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تصریح کرد: از مجموع بیش از ۹۵ هزار واحد آموزشی در کشور، هم اینک حدود ۱۰ درصد به شیوه دو نوبته فعالیت دارند.

وی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را یکی از دستاوردهای مهم در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برای پیمودن در مسیرتعالی منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه به معلمان که محور اصلی این طرح هستند، باید بیش از پیش توجه شود.

رئیسی افزود: امروز دولت باید در گرو همراهی، هم افزایی و مشارکت مجلس شورای اسلامی نسبت به حفظ کرامت معلمان و رسیدگی به تامین معیشت آنان برنامه ریزی کند و تاکنون دراین حوزه نیز گام‌های موثری برداشته شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: هم اینک با همه مشکلات و اوضاع نامساعد اقتصادی، دولت سعی خواهد کرد تا بزودی بخش عمده‌ای ازمطالبات معلمان را بپردازد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز