خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

۸۰ درصد مشکلات در حوزه آموزش و پرورش استثنایی مرتفع شده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۰۳۶

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در دولت یازدهم بیش از 80 درصد مشکلات آموزش و پرورش استثنایی مرتفع شده است.

به گزارش ایلنا، مجید قدمی، ارزش کار معلمی به قدری است که آن را هم ردیف با کار انبیا دانسته اند و معلمانی که در حوزه آموزش و پرورش استثنایی فعالیت می کنند، از جایگاه ویژه تری برخوردارند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور شعار نظام جمهوری اسلامی را دفاع از حقوق مظلومان دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید بالغ بر ۸۰ درصد مشکلات در حوزه آموزش و پرورش استثنایی مرتفع شده است.

قدمی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی دولت و کاهش قیمت جهانی نفت،  بودجه آموزش و پرورش از ۱۲ هزار میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و تقریبا سه برابر شده است.

وی به وجود دو هزار و ۶۰۰ دانش آموز استثنایی در گیلان اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی کارشناسان وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش گیلان به عنوان یکی از پنج استان برتر کشور به جهت عملکرد درحوزه دانش آموزان استثنایی انتخاب شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هزینه متوسط سالیانه هر دانش آموز را بالغ بر ۳۰ میلیون ریال دانست و گفت: این رقم برای دانش آموزان استثنایی ۱۲۰ میلیون ریال است.

قدمی همچنین از اجرایی شدن طرح تلفیقی خدمات حمایتی- درمانی دانش آموزان استثنایی در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال بعد از فارغ التحصیلی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز