خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

بازنگری در قانون جذب و استخدام پلیس

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۹۵

فرمانده ناجا گفت: قانون استخدامی نیروهای انتظامی در ستاد کل نیروهای مسلح مطرح و به مجلس تقدیم شده است که امیدواریم هر چه زودتر به تصویب برسد زیرا قطعا قانون استخدامی ناجا می تواند راهگشا باشد و خیلی از مشکلات را حل کند.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "حسین اشتری" در دومین روز همایش سراسری فرماندهان و روسا ناجا اظهار داشت:  وی افزود: بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان ناجا با حضور مدیران، مسئولان، معاونان و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت استان های سراسر کشور همه ساله به مدت 2 روز برگزار می شود.

فرمانده ناجا، گفت: روز گذشته همه فرماندهان ناجا خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب و از فرمایشات حکیمانه ، راهبردی و کاربردی بهره مند شدند و امیدواریم بتوانیم منویات ارزشمند ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص " امنیت ، آسایش، نظم و آرامش مردم و نیز اقتدار ناجا همراه با عدالت ، مهربانی و رأفت" اشاره کرد و تصریح کرد : ان شاء الله بتوانیم این تدابیر را سرلوحه کار نیرو قرار دهیم.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همچنین به موضوعات مختلفی نیز اشاره کرده و فرمودند: «فقط از ناجا انتظار نیست بلکه همه دستگاه ها و مسئولان باید از لحاظ کمی و کیفی به نیروی انتظامی کمک کنند.» این در حالی است که در حکم اینجانب که 14 ماه پیش صادر شده بود به این موضوع اشاره شده که همه دستگاه ها باید از لحاظ مادی و معنوی به کمک ناجا بیایند.

سردار اشتری به تعامل و ارتباط ناجا با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتباط بسیار خوب و منظمی با ریاست و هیئت رئیسه مجلس و نیز کمیسیون های مربوطه وجود دارد که توانستیم خیلی از موضوعات را پیش ببریم.

وی ادامه داد: برای ارتقاء بودجه سال 95 زحمات زیادی به مجلس دادیم که بحمدالله رقم خوبی برای بودجه امسال اضافه شد.

فرمانده ناجا با اشاره به ارائه برنامه ششم در مجلس افزود: درخواست ما با توجه به نیازمندی های ناجا ، کسری بودجه و نیز گستره و حضور پر رنگ پلیس در کلیه نقاط کشور ؛ این است که ناجا از لحاظ خواستار و جذب نیروی انسانی یاری شود تا تدابیر مقام معظم رهبری در این رابطه محقق گردد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم ریاست محترم مجلس دستورات لازم در این زمینه را در مدت باقی مانده مجلس نهم و نیز مجلس دهم صادر کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده ناجابه دیدار با نمایندگان منتخب مجلس دهم اشاره کرد و افزود: ارتباط بین ناجا و نمایندگان عزیز خصوصا نمایندگانی که موفق شدند با رأی مردم در مجلس حاضر شوند، خوب است که بایستی ضمن ارتقاء ، استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز