خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۸۳ درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۹۸۵

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد:۸۳ درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از سال ۱۳۹۳ اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در ادامه سفر استانی هیات دولت به استان کرمان، بخش ورزشی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان کرمان شامل سالن ورزشی چند منظوره، سالن تنیس روی میز و استخر شنا و سالن سونای این مجموعه با زیر بنای ۳۳۰۰ مترمربع را افتتاح کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از ساخت این مراکز را رسیدگی به امور مرتبط با بحث درمانی و توانبخشی ایثارگران و به خصوص جانبازان دانست و گفت: با افتتاح دومین بخش از مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی ایثارگران استان کرمان که شامل بخش‌های مختلف ورزشی است، خدمت رسانی به ایثارگران و سایر اقشار مردم در این بخش انجام می‌شود.

معاون رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه برای تکمیل این مجتمع حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار این مبلغ تمامی فازهای مجتمع تکمیل شود و این مجتمع بتواند هم به ایثارگران و هم به عموم مردم شهر کرمان خدمات رسانی کند.

وی افزود: استاندار محترم کرمان قول مساعد داده‌اند استانداری سهم خود را که باید طبق توافق معادل سهم پرداختی بنیاد باشد، پرداخت کند.

معاون رییس جمهوری همچنین در جمع صمیمی برخی از ورزشکاران جانباز حاضر در مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، میلاد جانباز دشت نینوا حضرت عباس (ع) و اعیاد شعبانیه، گفت: تاکنون ۱۶ استان دارای مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی هستند که بعضی تکمیل و بعضی همانند استان کرمان در دست تکمیل هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که همواره می‌فرمایند ما مدیون ایثارگران هستیم افزود: هیچ خدمتی نمی‌تواند جبران زحمات شما عزیزان را بکند. شما برای کشور آرامش آوردید و با نثار ۲۳۰ هزار شهید، ۵۰۵ هزار جانباز و ۴۲ هزار و پانصد آزاده در سراسر کشور هزینه بسیار زیادی برای کشور انجام داده‌اید و ما باید در خدمت شما باشیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اجرایی شدن ۸۳ درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از سال ۱۳۹۳ از زحمات دولت و نمایندگان مجلس در این زمینه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد سایر بندهای این قانون نیز اجرایی شود.

گفتنی است، مراسم افتتاح بخش ورزشی بلوک (B) مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان کرمان با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مشرفی رییس شورای شهر کرمان، جمعی از جانبازان شهر کرمان و برخی مسئولین استانی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز