خبرگزاری کار ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده؛

وقوع پدیده گرد و غبار در مناطق نیمه شرقی کشور/تهران چهارشنبه و پنجشنبه بارانی ست

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۱۰۷

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی با اشاره به وقوع پدیدیه گرد و غبار در مناطق نیمه شرقی کشور اظهار کرد:پدیده گرد و خاک برای مناطق جنوب غرب نیز دور از انتظار نیست.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: طی دو روز آینده برای مناطق غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت بارش‌های پراکنده و وزش باد در مناطقی از شمال غرب و جنوب غرب کشور شمال سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد. طی روز جمعه نیز به تدریج از شدت ناپایداری‌ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته خواهد شد.

وظیفه با اشاره به اینکه در ۳ روز آینده آسمان برخی مناطق نیمه شرقی به دلیل وزش باد نسبتا شدید با گرد و غبار همراه است، افزود: بعد از ظهر امروز و در روز پنجشنبه پدیده گردو خاک برای مناطق جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی اظهار کرد: تهران روز چهارشنبه کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه خواهد بود. در روز پنجشنبه، آسمان تهران در قسمتهایی ابری و در بعد از ظهر با افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده و در روز جمعه کمی ابری در بعد از ظهر با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی کمینه دمای هوای تهران در روزهای چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۱۵، ۱۵ و ۱۶ درجه و بیشینه دمای تهران در این روز‌ها ۲۷ ۲۷ و ۲۹ درجه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز