خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

کالاهای قاچاق بجای امحا، در اختیار هلال احمر قرار بگیرند/افزایش کشفیات در ۵۰ روز نخست امسال

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: کارگاه‌های صنعتی تولیدشده به عنوان بارانداز کالاهای قاچاق تبدیل شده که برخورد جدی با قاچاق کالا در استان تهران مدنظر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با استاندار تهران، با اشاره به توفیقات فرماندهی انتظامی شرق و غرب تهران بزرگ در سال ۹۴ در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: متأسفانه کارگاه‌های صنعتی که تعطیل شده به بارانداز تبدیل شده که بعد از تخلیه، کالای قاچاق در آن‌ها جاسازی شده و از طریق وسایل نقلیه وانت‌بار به صورت محموله‌های کوچک ورود پیدا می‌کنند که برخوردهای جدی در این زمینه شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان این مطلب که قاچاق کالا در برخی جاسازهای تانکرهای حمل سوخت، سیمان و کانتینرهای تخصیص گمرک انجام می‌گیرد، گفت: در این زمینه برخوردهای جدی در دستور کار است و اهتمام ویژه‌ای برای پدیده شوم قاچاق کالا وجود دارد.

سردار محمدیان به عملکرد ۵۰ روزه مبارزه با قاچاق کالا در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: در ۵۰ روز نخست امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد کشفیات را داشته‌ایم که این بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بخشی از کالاهای قاچاق که کشف و ضبط می‌شوند می‌توانند در اختیار سازمان‌هایی همچون هلال‌احمر قرار گیرند که این پیشنهاد نیز می‌تواند مدنظر مسئولان ذیربط باشد.

کد خبر : ۳۷۰۲۴۴