خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس بنیاد شهید در پی شهادت جمعی از مدافعان حرم در خان طومان

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۰۹

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به خانواده‌های گران‌قدر شهدای معزز مدافع حرم که در شرایط ناجوانمردانه و غیرانسانی در خان طومان به شهادت رسیدند، تأکید کرد: دشمنان زبون و کوردل در توهم خویش گمان می‌کنند می‌توانند در اراده و ایمان فرزندان دلیر این مرز وبوم خدشه‌ای وارد سازند درحالی‌که با این اقدامات شیطانی بر عزم و اعتقاد این عاشقان راستین می‌افزایند.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خانواده گران‌قدر شهدای معزز خان طومان

سلام علیکم

حماسه آفرینی و جانفشانی دلاورمردانی که سرشار از عشق الهی و ایمان و اعتقاد ازلی هستند و جز به رضای ربوبی نمی‌اندیشند و در راه رسیدن به حق و حقیقت و پاسداری از اسلام، راه ایثار و رشادت را برگزیدند ضامن بقا، حفظ عزت و آزادگی ملت‌هاست و جهان اسلام به چنین اسوه‌ها و راست‌قامتانی افتخار می‌کند.

بار دگر در خان طومان شاهد به شهادت رسیدن و مجروح شدن انسان‌های وارسته و نیکو خصالی شدیم که به دست تکفیری‌های تروریست صورت گرفت. این دشمنان زبون و کوردل در توهم خویش گمان می‌کنند با اقدامات ناجوانمردانه و غیر انسانی می‌توانند در اراده و ایمان فرزندان دلیر این مرز وبوم و مسلمانان و آزادگان عالم خدشه‌ای وارد سازند در حالی که غافلند و با این اقدامات شیطانی بر عزم و اعتقاد این عاشقان راستین می‌افزایند. این اقدامات ددمنشانه جز خواری، روسیاهی برای آنان چیز دیگری به دنبال ندارد.

به روح پاک این سفر کردگان به ملکوت درود می‌فرستم و به نمایندگی از جامعه ایثارگری شهادت این شهدای معزز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهدای معزز و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راه‌شان پر رهرو باد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز